koszyk

kontakt

Reklamacje

Pierwszym krokiem przed procesem reklamacyjnym jest skontaktowanie się z nami z wyraźnymi zdjęciami i informacjami dotyczącymi uszkodzonej części, abyśmy mogli ocenić, czy będzie ona objęta gwarancją producenta.
Napisz mail na adres reklamacje@fourstore.pl

Twój produkt uległ zniszczeniu nie z Twojej winy?

Nie martw się, w fourstore przygotowaliśmy dla Ciebie szybki i prosty proces reklamacyjny, który pomoże Ci rozpocząć roszczenie gwarancyjne z odpowiednim dostawcą.

Warunki gwarancji


Ze względu na nieodłączny charakter sportu i branży hulajnóg wyczynowych, większość dystrybutorów i ich producentów ma bardzo ograniczoną gwarancję, która obejmuje bezpośrednie wady produkcyjne lub awarie ich produktów. Podobnie jak w przypadku wszystkich sportów ekstremalnych, sprzęt do wyczynowej jazdy na hulajnodze niszczy się bezpośrednio w wyniku uczestnictwa w sporcie lub zużywa. Taki uszkodzenia sprzętu nie są objęte gwarancją.

  • Gwarancja producenta obejmuje tylko wadę w procesie produkcji. Nie obejmuje szkód związanych z uszkodzeniem w wyniku wypadków lub zużycia.
  • Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń, które wyraźnie wskazują niewłaściwe użytkowanie lub uszkodzenie spowodowane niewłaściwą techniką jazdy
  • Większość producentów nie uznaje reklamacji produktów, które wykazują nadmierne zużycie bezpośrednio lub pośrednio związane z uszkodzeniem
  • Wszelkie modyfikacje produktu mogą spowodować utratę gwarancji producenta
  • Reklamacja jest uznana za zasadną wtedy, gdy uszkodzenie lub nieprawidłowe działanie hulajnogi jest BEZPOŚREDNIM WYNIKIEM USTERKI W PRODUKCJI PRODUKTU. Reklamacje innych uszkodzeń powstałych w wyniku jazdy NIE SĄ OBJĘTE GWARANCJĄ!

Co jeśli mój produkt uszkodził się w wyniku uszkodzenia nie objętego gwarancją?

W przypadku, gdy Twoja hulajnoga zakończyła swój pojedynek z betonem na drugim miejscu, nie ma gwarancji, która obejmie takie uszkodzenie. Rozumiemy, że to nie Twoja wina, jest to normalna część tego ekstremalnego sportu. Chcemy Ci pomóc w Twojej pechowej sytuacji, więc naszym rozwiązaniem, które pomoże Ci wrócić do jazdy jest “rabat awaryjny” na wymianę części/hulajnogi.

Jak działa “rabat awaryjny”?

Nasz rabat awaryjny jest dodatkową usługą, którą oferujemy naszym klientom, aby pomóc im jeździć, gdy do dojdzie do niefortunnego uszkodzenia.

W przypadku złamania lub zgięcia kierownicy, podestu, widelca lub kół w wyniku uderzenia o podłoże, a roszczenie gwarancyjne zostanie odrzucone, wydamy następujący rabat na nowy produkt:
w ciągu 3 miesięcy od zakupu: 10% zniżki
w ciągu 6 miesięcy od zakupu: 5% zniżki


*
Rabat awaryjny nie obowiązuje produktów starszych niż 6 miesięcy (od daty zakupu)
Zniżka jest liczona od ceny zakupu reklamowanego produktu i nie obejmuje kosztów transportu
Rabat otrzymasz w postaci jednorazowego kodu, który wprowadza klient w odpowiednie pole w “Koszyku”
Przedstawiciel działu reklamacji będzie współpracować z Tobą, aby pomóc wybrać najbardziej odpowiedni produkt zamienny, a my prosimy o wysłuchanie jego rad, abyś mógł dokonać świadomego wyboru
*

 

Formularz reklamacyjny



Nasi producenci wymagają 3 wyraźnych zdjęć, które należy dołączyć do formualrza gwarancyjnego. Zdjęcia muszą być ostre, czytelne i muszą pokazywać jak najwięcej szczegółów.

Zbliżenie uszkodzenia *

Zdjęcie uszkodzonego produktu w całości *

Zdjęcie dodatkowe*

Czytelne zdjęcie dowodu zakupu(paragon/faktura)*

UWAGA! Maksymalny rozmiar zdjęcia wynosi 6mb