Zwroty i wymiany

Zworty i wymiany? Nie ma problemu! Poniżej znajdują się informację, które Ci w tym pomogą.

Zamawianie z fourstore jest łatwe i bezryzykowne!

Naszym celem jest satysfakcja klienta, dlatego w fourstore masz 90 dni na zwrot produktu! Zawsze możesz zwrócić nieużywany produkt, który jest nienaruszonym stanie w ciągu 90 dni od daty zakupu w celu otrzymania rabatu na kolejny produkt lub zwrotu kosztów (bez kosztów wysyłki)

Słyszeliśmy prawie każdy powód zwrotu produktu, więc nie musisz się martwić tym, żeby mieć dobre wytłumaczenie! Jakikolwiek masz powód jesteśmy gotowi przyjąć nieużywany produkt z powrotem.

Zwrot do magazynu

Do każdego zwracanego produktu do naszego magazynu prosimy o wypełnienie i dołączenie wniosku, aby ułatwić i przyspieszyć sfinalizowanie zwrotu. Kluczowe są dane kontaktowe – upewnij się, że napisałeś je poprawnie i czytelnie! W przypadku żądania rabatu na kolejny produkt wyślemy Ci na podany adres email kod rabatowy jednorazowego użycia, który możesz wprowadzić w koszyku. Naliczy się rabat w wysokości ceny zakupu zwracanego produktu. W przypadku żądania zwrotu kosztów prześlemy Ci pieniądze w ciągu 3 dni roboczych na podany we wniosku numer konta bankowego.

Zwrot w sklepie


Chętnie wymienimy Twój produkt zakupiony w sklepie stacjonarnym lub online w naszym sklepie stacjonarnym.
Wybierając się do sklepu żeby dokonać zwrotu, upewnij się, że masz ze sobą numer zamówienia, rachunek (faktura lub paragon) lub potwierdzenie płatności kartą z widoczną datą i kwotą zakupu. Na podstawie tych dokumentów będziemy w stanie wymienić Twój produkt na inny, przyznać Ci rabat lub zwrócić gotówkę.

90 dni oznacza…

90 dni oznacza to, że masz czas żeby dobrze wybrać! Nie chcemy żebyś podejmował pochopnych decyzji, bo wiemy jak ważne jest dobranie odpowiedniego produktu. 90 dni daje Ci czas, żeby skontaktować się z nami o poradę, pytanie o kompatybilność, sposób montażu czy dobór rozmiaru. Bardzo chętnie służymy pomocą i poradami, dzięki czemu nie będziesz musiał zwracać swojego produktu.

Gdzie mogę zwrócić swój produkt?

Niezależnie od tego, czy dokonałeś zakupu online, czy stacjonarnie, chcemy, aby zwrot produktu był łatwy i bezstresowy. Możesz zwrócić produkt do naszego magazynu lub sklepu stacjonarnego. Upewnij się, że masz pod ręką informacje o zakupie (takie jak numer zamówienia lub paragon), aby nasz zespół mógł sfinalizować zwrot na miejscu!

Adres do zwrotów:
fourstore
Kusocińskiego 4
05-500 Piaseczno

Jeśli masz pytania, nasz zespół czeka żeby Ci pomóc!



Zadzwoń do nas w godzinach otwarcia sklepu
+48603043204

lub napisz maila
[email protected]

Skontaktuj się z nami

z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania ogólne związane ze sprzedażą i obsługą klienta.