Gwarancja Najniższych Cen
Zasady i warunki:
- Gwarancja obejmuje koszt wysyłki konkurencyjnych sklepów i wszelkie inne potencjalne opłaty (tj. dopasowanie lub modyfikacja)
- Gwarancja jest uznana wyłącznie w przypadku identycznego, dostępnego w magazynie produktu i musimy być w stanie zweryfikować ją w momencie zakupu
- Gwarancja nie zostanie uznana, gdy konkurencyjna cena jest oparta na rabacie wynikającym z członkostwa w programie lojalnościowym, kodu rabatowego, promocji czasowej lub innej promocji
- Gwarancja może zostać rozpatrzona wyłącznie przed dokonaniem zakupu / zamówienia przedpłaconego (PayU)
- Chociaż zawsze będziemy starać się zagwarantować najniższą cenę, dopasowania cenowe są według naszego uznania i przy wyjątkowo rzadkiej okazji możemy zdecydować, że nie możemy zagwarantować niższej ceny
- Żądanie gwarancji najniższej ceny nie może być używane w połączeniu z innymi ofertami, promocjami lub kodami rabatowymi naszego sklepu
Oprócz powyższych warunków w sklepach stacjonarnych fourstore obowiązują również określone zasady dotyczące gwarancji najniższej ceny:
- Gwarancja nie obejmuje cen sklepów internetowych, lecz konkurencyjnych sklepów stacjonarnych znajdujących się w odległości 100 km od sklepu
- Gwarancja będzie weryfikowana w sklepie w momencie zakupu i nie dotyczy niczego innego niż fizyczny produkt (serwisu lub innych usług)
- Ceny produktów będą pasować tylko do innego sprzedawcy detalicznego znajdującego się w odległości 100 km od sklepu i nie będą pasować do sprzedawców poza ich terytorium.
- Dopasowania cenowe muszą być weryfikowane w sklepie w momencie zakupu i nie mogą być dokonywane w odniesieniu do niczego innego niż fizyczny produkt, np. Serwis.