Jak możemy Ci pomóc?
Rozwiejmy wszystkie wątpliwości 🙂
Odpowiedzi na typowe pytania dotyczące zakupów
Zamówienia i wysyłka
Bardzo nam zależy, aby Twoja przesyłka trafiła do Ciebie jak najszybciej, Zapewniamy wysoką jakość obsługi i szybką dostawę.
Skontaktuj się z nami emailowo: [email protected] lub telefonicznie: 603 043 204. Postaramy się zmienić adres doręczenia.
Na podany w trakcie zamówienia adres email po zrealizowaniu przyjdzie wiadomość z numerem śledzenia przesyłki, który w przypadku użytkowników zarejestrowanych również znaleźć możesz w swoim profilu klienta.
Wysokość hulajnogi ma duży wpływ na komfort jazdy dlatego polecamy zwrócić uwagę na poniższą tabelę, aby odpowiednio dopasować wysokość hulajnogi do wzrostu użytkownika.
Wysokośc użytkownika | Wiek | Polecana wysokość hulajnogi |
95-112 cm | 3-5 lat | Mniej niż 70 cm |
112-126 cm | 5-7 lat | 60-75 cm |
126-138 cm | 7-9 lat | 65-79 cm |
138-149 cm | 9-11 lat | 75-80 cm |
149-160 cm | 11-13 lat | 75-85 cm |
160-172 cm | 13-15 lat | 78-85 cm |
Ponad 172 cm | 15+ lat | 79+ cm |
Jeśli interesuje cię bardziej indywidualne podejście, polecamy zmierzyć odległość od ziemi do bioder oraz pępka użytkownika. Polecamy wybrać hulajnogę o wysokości pomiędzy biodrami a pępkiem.
Niektórzy użytkownicy wolą wyższe hulajnogi, inni niższe. Wszystko zależy od twojego indywidualnego stylu, techniki, preferencji. Jeśli masz wątpliwości co do odpowiedniej wysokości hulajnogi, pamiętaj, że masz prawo zwrotu oraz wymiany zakupionego produktu 🙂
- Przelew tradycyjny – Realizacja Twojego zamówienia zostanie rozpoczęta od razu po zaksięgowaniu wpłaty na numer rachunku sprzedawcy. Księgowanie płatności może maksymalnie zająć 2-3 dni robocze. Zamówione artykuły zostaną dla Ciebie zarezerwowane przez 7 dni. Jak zapłacić przelewem tradycyjnym? Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem zamówienia, oraz dane do realizacji przelewu. W tytule należy wpisać numer zamówienia.
- Płatność kartą – Twoja karta płatnicza zostanie obciążona od razu po złożeniu zamówienia. Proces płatności kartą Na naszej stronie fourstore.pl klient zostaje poproszony o podanie numeru karty płatniczej, na podstawie którego identyfikowany jest wystawca karty. W zależności od ustawień konta bankowego, może nastąpić przekierowanie klienta do strony banku. Zarówno w przypadku Verified by VISA jak i MasterCard Secure Code w trakcie przeprowadzania płatności klienci automatycznie zostaną przekierowani na stronę swojego banku. Tam następuje identyfikacja klienta, poprzez zabezpieczenie (np. kod SMS wysłany na numer telefonu przypisany do karty) Po potwierdzeniu tożsamości, klient zostanie ponownie przekierowany na stronę FourStore, gdzie następuje kontynuacja realizacji płatności.
- Płatność za pobraniem – Za zamówienie możesz zapłacić bezpośrednio kurierowi, podczas doręczania przesyłki. Wybierając formę płatności „za pobraniem” płatność realizowana jest między osobą odbierającą towar, a kurierem doręczającym paczkę.
Darmowa wysyłka obejmuje zamówienia o wartości powyżej 200,00 zł. Koszt dostawy zamówienia nieprzekraczającego 200,00 zł to 14,60 zł niezależnie od rozmiaru paczki, jak i sposobu płatności.
Zworty i wymiany? Nie ma problemu! Poniżej znajdują się informację, które Ci w tym pomogą.
Zwroty i wymiany
Słyszeliśmy prawie każdy powód zwrotu produktu, więc nie musisz się martwić tym, żeby mieć dobre wytłumaczenie! Jakikolwiek masz powód jesteśmy gotowi przyjąć nieużywany produkt z powrotem.
Nawet najlepszym zdążają się wpadki, które jeszcze bardziej motywują do bezbłędnej pracy.
Prześlij nam informacje na temat pomyłki na adres [email protected] ,a zajmiemy się Twoją sprawą w trybie natychmiastowym!
Do każdego zwracanego produktu do naszego magazynu prosimy o wypełnienie i dołączenie wniosku, aby ułatwić i przyspieszyć sfinalizowanie zwrotu. Kluczowe są dane kontaktowe – upewnij się, że napisałeś je poprawnie i czytelnie! W przypadku żądania rabatu na kolejny produkt wyślemy Ci na podany adres email kod rabatowy jednorazowego użycia, który możesz wprowadzić w koszyku. Naliczy się rabat w wysokości ceny zakupu zwracanego produktu. W przypadku żądania zwrotu kosztów prześlemy Ci pieniądze w ciągu 3 dni roboczych na podany we wniosku numer konta bankowego.
Formularz zwrotu można znaleźć pod tym linkiem: formularz zwrotu
Chętnie wymienimy Twój produkt zakupiony w sklepie stacjonarnym lub online w naszym sklepie stacjonarnym.
Wybierając się do sklepu żeby dokonać zwrotu, upewnij się, że masz ze sobą numer zamówienia, rachunek (faktura lub paragon) lub potwierdzenie płatności kartą z widoczną datą i kwotą zakupu. Na podstawie tych dokumentów będziemy w stanie wymienić Twój produkt na inny, przyznać Ci rabat lub zwrócić gotówkę.
Niezależnie od tego, czy dokonałeś zakupu online, czy stacjonarnie, chcemy, aby zwrot produktu był łatwy i bezstresowy. Możesz zwrócić produkt do naszego magazynu lub sklepu stacjonarnego. Upewnij się, że masz pod ręką informacje o zakupie (takie jak numer zamówienia lub paragon), aby nasz zespół mógł sfinalizować zwrot na miejscu!
fourstore
Kusocińskiego 4
05-500 Piaseczno
Reklamuj szybko i przyjemnie
Reklamacje
Pierwszym krokiem przed procesem reklamacyjnym jest skontaktowanie się z nami z wyraźnymi zdjęciami i informacjami dotyczącymi uszkodzonej części, abyśmy mogli ocenić, czy będzie ona objęta gwarancją producenta.
Napisz mail na adres [email protected]
FORMULARZ REKLAMACYJNY:
Nie martw się, w fourstore przygotowaliśmy dla Ciebie szybki i prosty proces reklamacyjny, który pomoże Ci rozpocząć roszczenie gwarancyjne z odpowiednim dostawcą.
1. Reklamacja przez email – wyślij do nas zdjęcia produktu (miejsce reklamowanego uszkodzenia oraz zdjęcie całego produktu), dane kontaktowe oraz skan/zdjęcie dowodu zakupu.
2. Reklamacja przez wysyłkę produktu – wyślij do nas reklamowany produkt pod podany niżej adres dołączając formularz reklamacyjny oraz dowód zakupu.
3. Reklamacja w sklepie stacjonarnym – możesz przyjść do jednego z naszych sklepów stacjonarnych z reklamowanym produktem oraz dowodem zakupu, wypełnić wniosek na miejscu a my zajmiemy się resztą.`
[email protected]
fourstore, ul. Kusocińskiego 4, 05-500 Piaseczno
Ze względu na nieodłączny charakter sportu i branży hulajnóg wyczynowych, większość dystrybutorów i ich producentów ma bardzo ograniczoną gwarancję, która obejmuje bezpośrednie wady produkcyjne lub awarie ich produktów. Podobnie jak w przypadku wszystkich sportów ekstremalnych, sprzęt do wyczynowej jazdy na hulajnodze niszczy się bezpośrednio w wyniku uczestnictwa w sporcie lub zużywa. Taki uszkodzenia sprzętu nie są objęte gwarancją.
- Gwarancja producenta obejmuje tylko wadę w procesie produkcji. Nie obejmuje szkód związanych z uszkodzeniem w wyniku wypadków lub zużycia.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń, które wyraźnie wskazują niewłaściwe użytkowanie lub uszkodzenie spowodowane niewłaściwą techniką jazdy
- Większość producentów nie uznaje reklamacji produktów, które wykazują nadmierne zużycie bezpośrednio lub pośrednio związane z uszkodzeniem
- Wszelkie modyfikacje produktu mogą spowodować utratę gwarancji producenta
- Reklamacja jest uznana za zasadną wtedy, gdy uszkodzenie lub nieprawidłowe działanie hulajnogi jest BEZPOŚREDNIM WYNIKIEM USTERKI W PRODUKCJI PRODUKTU. Reklamacje innych uszkodzeń powstałych w wyniku jazdy NIE SĄ OBJĘTE GWARANCJĄ!
W przypadku, gdy Twoja hulajnoga zakończyła swój pojedynek z betonem na drugim miejscu, nie ma gwarancji, która obejmie takie uszkodzenie. Rozumiemy, że to nie Twoja wina, jest to normalna część tego ekstremalnego sportu. Chcemy Ci pomóc w Twojej pechowej sytuacji, więc naszym rozwiązaniem, które pomoże Ci wrócić do jazdy jest “rabat awaryjny” na wymianę części/hulajnogi.
Niefortunne uszkodzenie sprzętu? Pomożemy 🙂
Rabat Awaryjny
Nasz rabat awaryjny jest dodatkową usługą, którą oferujemy naszym klientom, aby pomóc im jeździć, gdy do dojdzie do niefortunnego uszkodzenia.
W przypadku złamania lub zgięcia kierownicy, podestu, widelca lub kół w wyniku uderzenia o podłoże, a roszczenie gwarancyjne zostanie odrzucone, wydamy następujący rabat na nowy produkt:
w ciągu 3 miesięcy od zakupu: 10% zniżki
w ciągu 6 miesięcy od zakupu: 5% zniżki
Rabat awaryjny nie obowiązuje produktów starszych niż 6 miesięcy (od daty zakupu)
Zniżka jest liczona od ceny zakupu reklamowanego produktu i nie obejmuje kosztów transportu
Rabat otrzymasz w postaci jednorazowego kodu, który wprowadza klient w odpowiednie pole w “Koszyku”
Przedstawiciel działu reklamacji będzie współpracować z Tobą, aby pomóc wybrać najbardziej odpowiedni produkt zamienny, a my prosimy o wysłuchanie jego rad, abyś mógł dokonać świadomego wyboru
KONTAKT
SKONTAKTUJ SIĘ Z NASZYM ZESPOŁEM OBSŁUGI KLIENTA:
Nasz dedykowany zespół przedstawicieli obsługi klienta jest gotowy do odebrania połączenia lub odebrania wiadomości e-mail. Jeśli więc chcesz nas zapytać o kompatybilność części, dowiedzieć się, która hulajnoga jest dla Ciebie najlepsza, potrzebujesz pomocy w złożeniu zamówienia lub chcesz uzyskać więcej informacji na temat zamówienia, które już złożyłeś, skontaktuj się z nami. Nasz zespół chętnie pomoże Ci dokonać właściwego wyboru!
SKONTAKTUJ SIĘ ZE SKLEPEM
PIASECZNO 603 043 204
Internetowa i telefoniczna obsługa klienta funkcjonuje od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00 – 19:00 AEST
Adres sklepu:
fourstore ul. Kusocińskiego 4 (budynek na skateparku) 05-500 Piaseczno tel. 603 043 204
Dane firmy:
Sklep fourstore 4G Grzegorz Gawron ul. Mysia 9/1 05-500 Siedliska NIP 8731074879
Dane do przelewu:
4G Grzegorz Gawron Bank Millenium w Warszawie 71116022020000000452151834